Werken bij Acc-Cent » Medewerker Financiële Administratie en Salaris Administratie

Ben jij een enthousiaste Assisent Accountant of medewerker Financiële Administratie/Salarisadministratie? Heb je affiniteit met het MKB en ben je ambitieus en cliëntgericht, dan komen we graag met je in contact.

Ben jij toe aan een nieuwe stap?
Binnen ons team zijn er voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden. Houd jij van korte lijnen, het inspelen op actuele ontwikkelingen en meedenken richting de toekomst? Kun jij je goed afstemmen op en schakelen tussen diverse klanten?
Dan zoeken we wellicht wel jouw Acc-Cent!

Jouw takenpakket
* Voeren van financiële administraties van diverse klanten
* Voorbereiden van en (assisteren bij) het opstellen van jaarrekeningen en rapportages
* Loonadministratie
* Voorbereiden en verzorgen van VPB/LH/BTW/IB aangiften

Jouw achtergrond
* Afgeronde MBO+ opleiding op gebied van Accountancy, Finance & Control of vergelijkbaar
* 3-5 jaar werkervaring bij een accountantskantoor, bij voorkeur in het MKB segment
* Ervaring met software pakketten (Exact Online, Nextens, Loon) is een pré

Jouw competenties
* Je werkt zelfstandig, accuraat en resultaatgericht
* Je bent proactief, flexibel en denkt graag mee en ook verder
* Je hebt goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal
* Je bent een team player die zich wil blijven ontwikkelen in het vakgebied

Wij bieden
Een prettige werkomgeving in Houten in een enthousiast team, veel flexibiliteit en ruimte voor eigen inbreng. Wij zoeken een collega die 24 -32 uur per week beschikbaar is. Uiteraard bieden wij een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?
Heb je nog inhoudelijke vragen over deze vacature?
Neem dan contact op met Wim Bijvoet (w.bijvoet@acc-cent.nl) of bel direct 030-6360471.


Achternaam: *


Voornaam: *


Adres: *


Postcode * + Woonplaats: *
  

Telefoon:


Email: *


Motivatie: *


CV:


Afbeelding bij Werken bij Acc-Cent

Afbeelding bij Werken bij Acc-Cent